Vanliga frågor & svar

Frågor om MOSI-appen

Ett abonnemang/medlemskap i MOSI-appen kostar 99kr / månad.

Som ny användare kan du ta del av allt innehåll utan kostnad i 7 dagar. 

Om du inte vill fortsätta med appen efter den kostnadsfria perioden behöver du inte göra något.

Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar via kontaktformuläret nedan

Om du har glömt eller behöver ett nytt lösenord för att logga in i MOSI-appen, gör så här;

  1. Klicka på Logga in
  2. Klicka på Glömt ditt lösenord?
  3. Ange din e-postadress och klicka på Återställ ditt lösenord
  4. Invänta koden som skickas till din e-post och ange sedan koden i fältet OTP
  5. Ange ett nytt lösenord och bekräfta det.
  6. Klart.


Notera att det är viktigt att invänta OTP-koden. Att du inte lämnar skärmen under tiden.

Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp via kontaktformuläret nedan.

Om det är så att du inte kommer åt innehållet i MOSI-appen, trots att du har köpt ett abonnemang/medlemskap, så kan det vara så att det har skett ett tekniskt fel när ditt abonnemang/medlemskap registrerades.

Vi har märkt att detta har skett i vissa fall för användare med iPhone

Om så är fallet så behöver, och kommer, vi givetvis korrigera detta. Kontakta oss direkt via kontaktformuläret nedan så hjälper vi dig direkt.

Kontakta oss